آیا باقلا سبز جوانه خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا باقلا سبز جوانه خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

چندین نوع جوانه لوبیا، در میان آنها ماش جوانه حبوبات و جوانه سویا غذاهای محبوب ترین وجود دارد. آیا آنها را برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟ "همه آنها سرشار از مواد فیبر، ویتامین و مواد معدنی می باشد، به طوری که آنها می تواند کمک به تامین تغذیه به اندازه کافی به بدن است. کارشناسان گفت: "اما، جوانه ماش بهتر از جوانه سویا است، با توجه به کم پروتئین در آن.

همانطور که همه ما می دانیم، پروتئین خواهد بار کار به کلیه ها را اضافه کنید و ممکن است آسیب بیشتر به آنها را، بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی، شما نیاز به کنترل مصرف آن است. اما پروتئین چیزهایی که لازم برای بدن است، بنابراین به منظور دیدار با تقاضا از بدن شما، شما باید برخی از آنها را. در این شرایط، شما بهتر است از خوردن برخی از غذاها با پروتئین با کیفیت بالا، مانند ماهی، سفید تخم مرغ، گوشت بدون چربی و غیره.

به جز پروتئین، بیماران مبتلا به این بیماری نیز باید از مصرف آب، مصرف نمک، مصرف پتاسیم با توجه به شرایط خود را کنترل کنید. چنین به عنوان بیمار مبتلا به ادم، آنها باید آب بیش از حد مصرف نکنید. برای بیماران با فشار خون بالا، شما باید مصرف نمک را کنترل کند. اگر بیمار در مرحله پیشرفته ای از این بیماری با ادرار کمی و یا هیچ ادرار، شما باید با توجه به مصرف پتاسیم پرداخت.

از بالا ما می دانیم که بیمار متفاوت باید رژیم غذایی متفاوتی داشته باشند، بنابراین شما بهتر است با دکتر خود قبل از شما انتخاب می کنید غذاهای مشورت کنید. در صورت نیاز، شما می توانید یک برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه از شما ایجاد کند. اگر شما هر گونه کمک نیاز در ساخت آن، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت.

حالا شما می دانید که جوانه لوبیا می تواند تغذیه به اندازه کافی به بدن عرضه، اما در عین حال، اضافه بار کار به کلیه ها، پس از غذاهای دیگر. بنابراین انجام دهد فکر می کنم دوم قبل از تصمیم. اگر شما سوال دیگر، لطفا از ارسال ایمیل به ما. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: آیا می توانم جوانه لوبیا می خورید در رژیم غذایی بیماری کلیوی، رژیم غذایی بیماری کلیه، رژیم غذایی CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 1299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: